Loading...

DULU PILIHANRAYA KECIL SIAPA AJAR MULUT LONGKANG ?

Loading...

NI PAN YANG SEBUK APA HAL ? KAN KE DULU PAN SEBUT, SAPAPUN BOLEH TANDING, NI NNEGARA DEMOKRASI !

NI PAS NAK KASI PULANG CAKAP LONGKANG KO RANG LA ! LAGIPUN AHLI PAS RAMAI KAT SANA, YANG KO RANG ENYEBUK MACAM LIMBAH APA HAL ?

PAN BOLEH BLAH.

 

-Pak Karamu-


Pas Selangor pentingkan diri

Pas
(Ubah saiz teks)
 
AMPANG - Pemuda Amanah Selangor melihat tindakan Pas Selangor yang mahu meletakkan calon di Dun Kajang dan Dun Bukit Antarabangsa seolah-olah satu ugutan politik yang jelas tidak matang dan hanya mementingkan diri dan parti Islam itu sahaja.

Ketuanya, Abbas Azmi berkata, secara peribadi beliau berasa agak pelik dengan tindakan Pas Selangor itu.

“Tidakkah mereka merasa toleransi yang cukup tinggi ditunjukkan oleh Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali sehingga hari ini kerana Pas masih dikekalkan dalam kerajaan Selangor walaupun Pas bukan rakan komponen Pakatan Harapan,” katanya.


Abbas berkata, secara demokrasinya beliau bersetuju mana-mana parti atau individu boleh bertanding di mana-mana kerusi ketika pilihan raya nanti.

“Namun setiap percaturan itu mestilah mempunyai strategi khusus untuk menang. Pengumuman Pas Selangor yang mahu meletakkan calon mereka di kerusi presiden dan timbalan presiden PKR itu satu perkara yang tidak menghargai semangat setia kawan dan tidak melambangkan perjuangan membela rakyat.

“Perlu diingat kemenangan Pakatan Rakyat dahulu ketika PRU13 adalah hasil permuafakatan politik bukan kerana faktor kekuatan sesebuah parti sahaja,” katanya.

Beliau berkata, rakyat Selangor kini amat selesa dengan pentadbiran negeri yang dipimpin oleh pimpinan Pakatan Harapan.

“Saya amat yakin rakyat Selangor akan terus memberi kepercayaan ini pada PRU akan datang. Rakyat merasai kebajikan dan pembelaan nasib rakyat pada hari ini,” katanya.

Beliau berkata, pihaknya komited meneruskan agenda mulia membela rakyat Selangor pada PRU akan datang.

“Di atas platform Pakatan Harapan, kami akan mempertahankan sehabis daya. Kita bersedia memberi kerjasama sepenuhnya kepada PKR, DAP dan Bersatu sama ada berbentuk jentera atau kemahiran,” katanya.
Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "DULU PILIHANRAYA KECIL SIAPA AJAR MULUT LONGKANG ?"

Posting Komentar