Loading...

Tukang Urut Lelaki Di Johor Bahru

Loading...

Tukang Urut Lelaki Di Johor Bahru. Khidmat Urutan Seluruh Badan Dari Tukang Urut Lelaki Di Johor Bahru, Skudai, Senai, Kulai, Masai, Ulu Tiram, Pasir Gudang, Gelang Patah, Pekan Nanas dan Pontian serta kawasan sekitarnya

Entri kali ini Admin ingin kongsikan khidmat urutan seluruh badan urut tradisional Melayu dari tukang urut lelaki di Johor Bahru dan kawasan sekitarnya ini. 

Antara kawasan lain yang boleh ditawarkan khidmat urutan seluruh badan dari tukang urut lelaki di Johor Bahru ini adalah kawasan Skudai, Senai, Kulai, Masai, Ulu Tiram, Pasir Gudang, Gelang Patah, Pekan Nanas dan kawasan sekitar Pontian.

Khidmat tukang urut lelaki di Johor Bahru yang Admin maksudkan itu ialah khidmat urutan dari En Hashim. 

Keistimewaan khidmat urutan tradisional Melayu dari En Hashim ini adalah beliau bersedia hadir ke rumah pelanggan dengan peralatan mengurut yang lengkap untuk mengurut. 

Tukang Urut Lelaki Di Johor Bahru


Khidmat beliau lengkap dengan membawa katil urut mudah alih terus ke rumah pelanggan-pelanggan beliau.


Hal ini menjadikan pelanggan lebih selesa menerima khidmat urutan badan dari beliau. Pelanggan tidak perlu lagi baring untuk mengurut dilantai rumah. Sebaliknya boleh menerima khidmat urutan dari En Hashim dengan berbaring di atas katil mengurut yang empuk dan selesa.

Berikut Admin kongsikan Video penjelasan dari En Hashim tukang urut lelaki di Johor Bahru ini mengenai kenapa beliau memilih untuk datang mengurut di rumah pelanggan-pelanggan beliau, berbanding pelanggan datang ke rumah atau tempat beliau. Hal ini, tidak lain dan tidak bukan adalah disebabkan untuk memberikan lebih keselesaan buat pelanggan-pelanggan beliau.

Tukang Urut Lelaki Di Johor Bahru


Mari kita dengar perkongsian dari En Hashim tukang urut lelaki di Johor Bahru, Skudai, Senai, Kulai, Masai, Ulu Tiram, Pasir Gudang, Gelang Patah, Pekan Nanas dan Pontian serta kawasan sekitarnya.

Pengalaman Admin dan kawan-kawan disini sering mengurut dengan beliau diwaktu malam. Namun begitu kami tetap akan membuat appointment atau temujanji terlebih dahulu dengan beliau. Kadang kala ianya bermula selepas kami semua selesai bermain badminton sekitar jam 11 atau 12 malam.

Pengalaman kami dengan beliau, rata-ratanya happy dengan beliau tambahan pula beliau memang mudah untuk diajak berbual. Jadi sesi urutan tersebut menyeronokkan dan tidak membosankan. Selain itu kepakaran beliau mencari kawasan kelenjar yang bermasalah menyebabkan kesannya keesokan harinya badan menjadi lebih ringan.


Khidmat beliau juga menggabungkan dengan teknik bekam angin, alignment tulang dan urutan menjadikan khidmat urutan dari En Hashim tukang urut lelaki di Johor Bahru ini sangat istimewa. Jika tuan-tuan berhajat untuk mendapatkan khidmat urutan dari beliau. 


Disini Admin sertakan link wasap terus ke handphone beliau. Klik link tersebut dan berbuallah dengan beliau untuk melakukan temujanji urutan badan dan merawat lain-lain masalah tubuh badan.


Untuk tukang urut lelaki di Johor Bahru – KLIK SINI untuk terus wasap


Untuk tukang urut wanita di Johor Bahru – KLIK SINI untuk terus wasap 


Untuk keterangan lanjut sila layari Tukang Urut Lelaki Di Johor Bahru..






Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Tukang Urut Lelaki Di Johor Bahru"

Posting Komentar