Loading...

MAIN PUBG MOBILE SECARA PERCUMA DENGAN YOODO

Loading...
Player Unknown’s Battlegrounds atau lebih dikenali sebagai (PUBG) semakin popular dan sudah menjadi fenomena di beberapa buah negara termasuk negara kita Malaysia. Tidak dinafikan ya kalau mak budak pun boleh terjebak dengan permainan ni especially PUBG MOBILE.


Oleh hal yang demikian, satu event besar-besaran iaitu Kejohanan Rasmi Kebangsaan PUBG MOBILE Official (PMNC) telah dianjurkan oleh PUBG Corporation dan Tencent Games dengan Yoodo sebagai Telco Digital Rasmi kejohanan.


Yoodo telah bukan saja telah menjayakan peranannya sebagai salah satu penaja PMNC, tapi mereka juga telah berbesar hati menyediakan (PUBG) MOBILE Add-on untuk para pelanggan mereka. Untuk pengetahuan korang, Yoodo merupakan telco Malaysia yang pertama ada menyediakan add-on untuk permainan popular PUBG ini. Apa yang menariknya, mereka menawarkan data PERCUMA untuk akses permainan PUBG MOBILE.


Untuk menikmati PUBG MOBILE Add-on eksklusif Yoodo, pengguna hanya perlu menavigasi senarai add-on. Seterusnya pilih PUBG MOBILE Add-on. Dengan ini, pengguna akan dapat menikmati 20GB data mudah alih PUBG untuk bulan tersebut.

 

Jadi bagi korang yang suka main PUBG MOBILE tu, tunggu apa lagi segera bertukar kepada Yoodo dan mainlah sepuasnya tanpa masalah data. Untuk maklumat lanjut mengenai PUBG MOBILE Add-on dan tawaran hebat dari Yoodo bolehlah melayari mana-mana medium berikut:


Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "MAIN PUBG MOBILE SECARA PERCUMA DENGAN YOODO"

Posting Komentar