Loading...

Ustaz tanya Najib kenapa tidak bangkitkan kemarahan rakyat turun ke jalan raya

Loading...

Banyak Orang Call, PM Dalam Fb, Whtsapp Tanya Apa Yang Saya Sembang Dengan DSNR, Banyak Benda Yang Saya Sembang Dan Tanya Beliau..Hampir 2 Jam Kami Berjumpa.. Antara Soalan Saya Kepada Beliau..

Ustaz Husam: Dato Seri, Kenapa Dato Seri Tak Pernah Ajak Penyokong Dato Seri Berhimpun, Ka, Dato Seri Pusing Malaysia Ceramah, Ka..Senang Cerita Buat Macam Pembangkang-Pembangkang Dulu Dok Buat Masa Zaman Bakal PM Jadi Pembangkang Dulu?

DSNR:Ustaz, Saya Tak Mau Ajar Rakyat Malaysia Ini Membangkang Dengan Nafsu, Fitnah, Tohmah Dll.. Saya Nak Kita Jadi Pembangkang Cara Baru, Kita Bangkang Dengan Fakta, Dengan Ilmu.. Sebab itu dalam Posting Saya Di Fb Saya Kemukakan Fakta2.. Saya Tak Mau Pergunakan Rakyat Demi Kepentingan Politik Saya..

Terkedu Sekejap Dengar Jawapan DSNR...

Oleh: Ustaz Husam
Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Ustaz tanya Najib kenapa tidak bangkitkan kemarahan rakyat turun ke jalan raya"

Posting Komentar