Loading...

[Video Althantuya RAKYAT MALAYSIA MALU & Najib bukan Bossku] Walaun kena kencing 'tin MILO'! Parti Islam M'sia sudah MENGAKU KALAH sebelum berlawan?

Loading...
Ahad, 3 Februari 2019
No photo description available.
Image may contain: 2 people, text
TS
Walaun kena kencing 'tin MILO'? Pas kalah Sarawak Report menang!
Yang menghairankan di sini ialah penyelesaian luar mahkamah itu tidak terkandung sama sekali apa-apa persetujuan yang menghendaki Sarawak Report menarik balik laporan atau memohon maaf kepada kepada Pas dan Hadi Awang berkaitan dakwaan menerima wang RM90 juta daripada Najib itu. 

Secara langsung bererti laporan Sarawak Report berkenaan dengan dakwaan RM90 juta itu adalah kekal  berada dalam talian dan boleh dibaca oleh sesiapa juga sehinggalah ke hari kiamat nanti. 

Secara tidak langsung dari segi tanggapan umum, dengan tindakan menarik balik saman ini,  ia bermakna Sarawak Report dianggap menang, manakala Pas telah kalah, tewas dan kecundang dalam perjuangannya menegakkan kebenaran berhubung dakwaan menerima wang RM90 juta daripada Najib. 

Hadi Awang, melalui penyelesaian luar mahkamah ini jelas dilihat tidak sedia dan tidak mampu mempertahankan hujah bahawa beliau dan Pas tidak pernah menerima wang tersebut dan keadaan ini tentunya akan memerangkap parti itu dalam pelbagai andaian yang berterusan berkaitan dengan penerimaan wang tersebut. - ShahbudinHusin  
TS
Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "[Video Althantuya RAKYAT MALAYSIA MALU & Najib bukan Bossku] Walaun kena kencing 'tin MILO'! Parti Islam M'sia sudah MENGAKU KALAH sebelum berlawan?"

Posting Komentar