Loading...

Ketahui 7 Jenis Produk Paling Hot Tanpa Anda Membuat Kajian Pasaran

Loading...
Ketahui 7 Jenis Produk Paling Hot Tanpa Anda Membuat Kajian Pasaran. Ramai yang memulakan perniagaan tapi tidak tahu produk apa yang hendak dijual. Jika hendak membuat penyelidikan pasaran melibatkan kos yang besar dan mungkin tidak berbaloi. Akibatnya usahawan menjual produk ikut syok sendiri.

Lebih malang ada usahawan online yang mengupah orang membuat laman jualan dengan kos beribu ringgit, membuat iklan berbayar beratus ringgit sebulan di Fb dan Google. Sekiranya memilih produk yang permintaan kurang, tentu perniagaan ini tidak dapat menampung kos-kos membuat laman jualan dan kos iklan.

Ketahui 7 Jenis Produk Paling Hot Tanpa Anda Membuat Kajian Pasaran. Jika berterusan rugi, perniagaan akan ditutup.

Cara yang profesional ialah membuat kajian pasaran sebelum menjual produk. Kajian pasaran akan merangkumi masalah pelanggan, saiz pasaran, jantina dan lokasi pelanggan. Jika ada beberapa produk yang bersesuaian maka pilihan akan dibuat bagi menentukan produk yang terbaik dan kos yang berpatutan.

Pesaing pasaran hendaklah juga dikenalpasti kerana persaingan dan harga boleh menentukan kejayaan perniagaan dan syarikat.

Ketahui 7 Jenis Produk Paling Hot Tanpa Anda Membuat Kajian Pasaran


Download 7 Jenis Produk

Di sini saya ingin berkongsi 7 produk paling hot di pasaran yang dikongsi oleh seorang sifu terkenal bisnes online. Anda tidak perlu bersusah payah membuat kajian pasaran atau bertanya kepada kawan-kawan. Anda boleh gunakan terus maklumat ini bagi bagi memula dan mengembangkan perniagaan termasuk online.

Tuan boleh download PERCUMA untuk kegunaan sendiri atau bagi kepada anak, kawan-kawan bisnes online yang memerlukannya. Sila klik pautan di bawah.






Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Ketahui 7 Jenis Produk Paling Hot Tanpa Anda Membuat Kajian Pasaran"

Posting Komentar