Loading...

Kenapa Pas TAK BERANI cakap apa2 tengtang Jho Low? Kejadian Dr Dzul DISERANG waktu subuh, tayar kereta Khalid Samad ditoreh, kereta Dr Hatta dibakar, dan Rumah Mat sabu juga dibakar! Adakah individu yang sama menyerang pemimpin parti Amanah? Duit punya pasal..Ape pun boleh buat [Video KERAJAAN TUNTUT NFC BAYAR HUTANG]

Loading...
Khamis, 23 Mei 2019
KiniTV
Menteri Kewangan, Lim Guan Eng berkata tuntutan mahkamah akan dijalankan oleh Jabatan Peguam Negara terhadap syarikat itu yang masih berhutang RM253.6 juta kepada Kerajaan. Beliau berkata Notis Pengisytiharan Berlaku Keingkaran yang selaras dengan Klausa 14 Perjanjian Pinjaman di antara Kerajaan Persekutuan dan NFCorp telah dikeluarkan pada September 2014 dan perkara ini telah dirujuk kepada Jabatan Peguam Negara pada 29 Ogos 2018 untuk tindakan lanjut, lapor Bernama.
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, tersenyum, teks
Polis mempunyai petunjuk positif mengenai keberadaan ahli perniagaan yang diburu Low Taek Jho atau lebih dikenali sebagai Jho Low.
Ketua Polis Negara Datuk Seri Abdul Hamid Bador berkata, polis akan cuba membawa pulang ahli perniagaan kontroversi yang terbabit dalam skandal 1Malaysia Development Berhad (1MDB) itu ke Malaysia dalam masa terdekat kerana 'mempunyai beberapa petunjuk baharu'.
Imej mungkin mengandungi: 1 orang
Adakah individu yang sama menyerang pemimpin parti Amanah? Tindakan yang tegas harus diambil terhadap pelampau dan extrimis agama!
Imej mungkin mengandungi: 3 orang, teks
Duit punya pasal... Ape pun boleh buat..

Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Kenapa Pas TAK BERANI cakap apa2 tengtang Jho Low? Kejadian Dr Dzul DISERANG waktu subuh, tayar kereta Khalid Samad ditoreh, kereta Dr Hatta dibakar, dan Rumah Mat sabu juga dibakar! Adakah individu yang sama menyerang pemimpin parti Amanah? Duit punya pasal..Ape pun boleh buat [Video KERAJAAN TUNTUT NFC BAYAR HUTANG]"

Posting Komentar