Loading...

Petua Hilangkan Kegatalan Pada Miss V Atau Faraj

Loading...
Miss V adalah alat yang paling berharga bagi setiap wanita sama ada yang sudah berkahwin atau belum.  

Semua wanita peka dalam menjaga Miss V supaya tidak terkena penyakit dan terasa tidak selesa. 

Walaupun Miss V atau kemaluan dijaga, ramai wanita yang selalu mengalami kegatalan. 


Pernahkah anda mengalami kegatalan pada Miss V?


Gunakan sabun dan krim minyak zaitun bagi menghilangkan gatal-gatal pada miss V
Miss V atau faraj mengalami kegatalan disebabkan oleh beberapa faktor seperti kesan bekas cukur pada Miss V, hormone estrogentidak stabil, bahan kimia dari sabun atau produk yang digunakan terhadap Miss V, pemakaian jenama tuala wanita yang tidak sesuai, mengalami tekanan (stress), dijangkiti bakteria dan kuman, dan disebabkan oleh penyakit menular seks.
Kegatalan pada Miss V akan menyebabkan wanita itu tidak selesa dan kemudian cenderung untuk menggaru pada tempat yang gatal itu.  

Sekiranya digaru, bakteria akan kuman akan merebak dan ada juga menyebabkan kudis atau jangkitan penyakit lain. Oleh itu, amat penting untuk hilangkan kegatalan dengan segera pada Miss V atau kemaluan.
artikel ini menerangkan petua-petua bagi mengurangkan kegatalan pada wanita.Ozpure yang dibuat dari minyak zaitun boleh digunakan bagi menghilangkan gatal miss V
Terdapat beberapa petua yang boleh diamalkan untuk hilangkan kegatalan pada Miss V atau faraj.  Petuanya mudah dan semua wanita boleh membuatnya.  Kebanyakan petua ini berasal daripada zaman nenek moyang dan ia petua tradisional. 
Antara petua untuk menghilangkan gatal pada Miss V ialah dengan menggunakan daun sirih, daun inai, menjaga kebersihan, menjaga pemakanan dan pelbagai lagi.
selain daun sirih boleh juga gunakan krim minyak zaitun ozpure yang disapu pada kemaluan atau faraj wanita. Ia selamat digunakan kerana tanpa steriod.

1. Menggunakan Daun Sirih

Daun sirih sangat istimewa kerana mempunyai minyak ruapan di dalamnya yang mengandungi bahan terpene dan fenol serta mempunyai zat-zat seperti kalsium nitrat, tannin, minyak betIephenol, diatase, seskuiterpen, pati, dan chavicol yang berfungsi untuk mematikan bakteria dan kuman.  Selain itu, daun sirih ini juga berfungsi sebagai antioksida, anti kulat dan antifungus.
Anda boleh juga menggunakan krim dan sabun ozpure bagi mengurangkan kegatalan pada faraj atau kemaluan waniya
Cara menghilangkan kegatalan pada Miss V dengan daun sirih amatlah mudah.  Anda hanya perlu mengambil beberapa helai daun sirih enam atau tujuh helai.  Kemudian, daun sireh ini direbus dengan sedikit air dan dicampur asam jawa sehingga mendidih.  Setelah air ini menjadi suam atau sejuk, anda boleh menggunakannya untuk membasuh dan mencuci Miss V.  Miss V anda akan berasa dingin, sejuk dan selesa.

2. Menggunakan Daun Inai

Di zaman yang moden ini, daun inai sukar untuk dijumpa.  Daun inai boleh direbus bersama daun sirih untuk mencuci Miss V. Bagaimanapun, ia tidak boleh kerap dilakukan kerana akan menjadikan kulit vagina atau faraj kering.  Daun inai mempunyai fungsi dan khasiatnya terhadap bahagian dalaman dan luaran tubuh badan.
Ozpure yang dibuat dari minyak zaitun boleh digunakan bagi merawat kesakitan dan gatal vagina,
Daun inai dari segi saintifiknya mempunyai sejenis minyak yang mengandungi palmitik, asid oleic, linoleic, behenik, arasidik dan sterik.  Minyak-minyak ini bertindak membasmi kekotoran, membuang kuman dan bakteria dikulit serta menghilangkan gatal pada Miss V.  Daun ini sering dijadikan penawar atau ubat sejak zaman dahulu lagi.

3. Menjaga Kebersihan Miss V dan Seluar Dalam

Petua senang yang anda wajib buat ialah menjaga kebersihan Miss V dan seluar dalam.  Miss V hendaklah sentiasa dicuci bersih dengan air putih setiap kali anda berasa tidak selesa atau selepas membuang air kecil dan besar.  

Anda juga boleh menggunakan pencuci wanita tetapi harus pastikan tiada bahan kimia yang terkandung dalam pencuci tersebut.
anda boleh gunakan sabun dan krim ozpure bagi mengurangkan tekanan kegatalan pada kemaluan wanita
Menukar seluar dalam dengan lebih kerap dan memastikan seluar dalam yang dipakai berada dalam keadaan yang kering bagi mengelakkan bakteria atau kuman mula hidup dan merebak sangat berkesan dalam menghilangkan dan memastikan Miss V tidak lagi gatal.  

Seperti yang anda tahu, bakteria dan kuman sangat cenderung untuk membiak sekiranya suasana atau keadaan disekitarnya yang lembab dan basah.
4. Menggunakan Lawa Wonder Beauty
Lawa Wonder Beauty adalah satu jenama keluaran yang mempunyai produk yang dapat menghilangkan kegatalan pada Miss V iaitu Lawa Miss V Spray.  

Lawa Miss V spray ini merupakan produk Miss V pertama tanpa perlu dibilas.  Lawa Miss V Spray ini mendapat kelulusan KKM NOT171006041K.
Anda boleh mencuba krim menghilangkan gatal dengan krim ozpure. Ia selamat digunakan untuk mengilangkan pantat berbau akibat luka dan gatal
Anda boleh mencuba spray Lawa Wonder Beauty ini untuk merawat Miss V yang gatal dan tidak selesa tanpa ragu-ragu kerana bahan yang digunakan adalah halal dan segar di samping Lawa Miss V Spray ini adalah produk keluaran bumiputera Malaysia.  

Ia sangat mujarab bagi mengatasi kegatalan pada Miss V, menjadikan Miss V tidak berbau dan yang paling penting adalah menjadikan Miss V kembali rapat.  

Lawa Miss V Spray ini sangat baik digunakan kerana kandungannya yang terhasil daripada bahan-bahan dan tumbuhan semulajadi serta tidak ada bahan kimia 100% didalam produk ini, kesannya juga sangat selesa serta hasilnya amat menggembirakan dan membahagiakan semua wanita.

5. Menggunakan Krim Rawatan Kulit Ozpure

Minyak zaitun terkenal sebagai bahan menjaga kesihatan. Anda boleh mencuba krim minyak zaituaran ozpure bagi mengurangkan kegatalan pada faraj dan burit.

Minyak zaitun sudah dinyatakan dalam al-Quran sebagai bahan perubatan dan makanan. Ozpure terhasil daripada minyak zaitun berkualiti tinggi yang telah melalui proses pembekuan.

Dua komponen ozpure - sabun dan krim. Sabun digunakan mencuci kawasan yang gatal, manakala krim digunakan bagi menyapu miss V yang gatal itu. Ozpure selamat digunakan kerana ada kelulusan KKM.

Tiga fungsi krim Ozpure ialah (i) membunuh bakteria, (ii) melembabkan kulit (bagi mengelakkan tergaru-garu) dan (iii) memulihkan kulit yang rosak akibat digaru.

Untuk order Ozpure sila hubungi 013 366 1242 atau email abdrahaman@gmail.com



Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Petua Hilangkan Kegatalan Pada Miss V Atau Faraj"

Posting Komentar