Loading...

SIHAT BERTENAGA DI BULAN PUASA DENGAN PATI IKAN HARUAN HARWANY

Loading...

Persediaan untuk menghadapi bulan ramadan sangat penting bagi saya. Nak nak sekarang ni cuaca panas yang agak melampau. Agak-agak mampu ke kita untuk bertahan kekal bertenaga sepanjang hari sehingga berbuka puasa?

Oleh sebab itu, tahun ni saya cuba consume produk Pati Haruan Harwany. Produk ni merupakan Pati Haruan dengan campuran Gamat. Seperti semua orang tahu, kedua-dua bahan ni sangat bagus dan mempunyai banyak kebaikan untuk tubuh badan kita. Dengan gabungan kedua-duanya, sudah semestinya saya akan dapat pelbagai khasiat dalam satu hidangannya.

  • Ikan Haruan | Protin yang terdapat dalam Pati Ikan Haruan Harwany baik untuk meningkatkan daya keupayaan dan memperbaiki tisu badan kita.
  • Gamat | Sangat bagus untuk meningkatkan sistem imunisasi badan, meningkatkan peredaran darah, menggalakkan kecergasan, dan rupa kulit.

Tidak seperti produk pati haruan lain, Pati Haruan Harwany ni tidak berbau hanyir dan boleh di consume oleh kanak-kanak mahupun orang dewasa. Jadi korang tak perlu takut korang tak boleh telan sebab rasanya sangat biasa dan tidak pelik. Produk ini juga tidak mengandungi kolesterol, lemak, pengawet dan perasa tiruan

Cukup ambil 2 hidangan iaitu satu (1) pada waktu sahur dan satu (1) lagi pada waktu berbuka, Insyaallah korang akan sihat bertenaga sepanjang hari walaupun berpuasa.


Untuk pengetahuan korang, selain dari gamat, Pati Ikan Haruan Harwany mempunyai empat jenis perisa lain seperti Pati Ikan Haruan Asli, Pati Ikan Haruan Ginseng Amerika, Pati Ikan Haruan Gamat dan Pati Ikan Haruan Aloe Vera. Setiap perisa memberi kebaikan dan berfungsi tersendiri.


Bagi korang yang berminat untuk cuba, korang boleh beli Pati Ikan Haruan Harwany ni di farmasi dan pasaraya tertentu ataupun secara online. 

Untuk maklumat lanjut mengenai produk Pati Ikan Haruan Harwany korang boleh follow instagram mereka dihttps://www.instagram.com/harwany.malaysia/ (@harwany.malaysia).
Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "SIHAT BERTENAGA DI BULAN PUASA DENGAN PATI IKAN HARUAN HARWANY"

Posting Komentar