Loading...

Yang jahanamkan FELDA Najib pas tu tanya takde bonus? Akhirnya ada juga pemimpin Umno yang akui PH ialah kerajaan yang bersih! Fitnah DAP Ismail Sabri diperintah bayar RM80,000 kepada Ngeh Koo Ham! Fitnah Buletin Istiqomah (PAS)-Polis nafi gugur kalimah Allah, Muhammad pada logo PDRM! [Video POLIS SUDAH KESAN LOKASI JHO LOW?]

Loading...
Sabtu, 25 Mei 2019
Jom Channel
Ketua Polis Negara Datuk Seri Abdul Hamid Badorberkata polis akan cuba membawa pulang buruan yang terbabit dalam skandal 1Malaysia Development Berhad (1MDB) itu ke Malaysia dalam masa terdekat kerana 'mempunyai beberapa petunjuk baharu'. Beliau bagaimanapun tidak mendedahkan petunjuk baharu yang dikumpul polis ketika ini berhubung ahli perniagaan tersebut. "Saya serius ni tapi sabar. Mana dia nak menyorok... tak akan selamat. Kita akan bawa balik Jho Low tak lama lagi kerana semua orang tertunggu-tunggu," katanya, dipetik Bernama.

Ismail (Ketua Pembangkang Parlimen): K'jaan PH bersih tapi tak mampu bagi duit raya

Kenyataan Menteri Hal Ehwal Ekonomi Mohamad Azmin Ali tiada “duit raya” untuk Peneroka sangat mengecewakan seluruh warga peneroka.
Tidak seperti Kerajaan BN sebelum ini walau apa kedudukan kewangan Felda tetap mereka diutamakan terutama dalam keadaan kos sara hidup yang makin meruncing menjelang Syawal.Setidaknya ada sedikit saguhati untuk mereka berbelanja dalam persiapan raya.
Ketika pemerintahan BN, Felda mampu memberikan duit raya RM450/500 dan duit bonus RM350. Setidaknya jumlah ini mampu meringankan keluarga peneroka menjelang Aidilfitri. Peneroka menunggu-nunggu duit raya kerana memang setiap tahun mereka terima duit raya dan bonus raya.
Malaysiakini Mei 23, 2019
Akhirnya ada juga pemimpin Umno yang akui PH ialah kerajaan yang bersih.
Tu yang paling penting!

Kami Viral
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, tersenyum, teks
Takde bonus? Takpe...anak² kan ada, korang kasi hulurlah pada mak ayah kat kampung tu..maklumlah sawit & getah pun harga tak berapa nak bagus..jadinya kita sebagai anak kenalah bantu.sekurangnya dapat kurangkan beban sikit.
Yang jahanam kan FELDA Najib..yg buat rugi billion2 Najib..bila kerajaan tak bagi bonus raya mengamuk...ape ke bodoh ni...klo nak bonus raya sangat mintak kat Najib la !!!!..dia la yang jahanam kan FELDA..!!!
Setahun dua ni biarlah kerajaan bersihkan kekotoran yg dibuat oleh Najib. Ins sya Allah akan ada perubahan seperti yg kerajaan lakukan pada TH. Semoga FELDA kembali berjaya.
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, teks
Ketua Pembangkang Melayu Islam tapi kuat memfitnah.
Melayu mana.. MELAYU-UMNO!
Imej mungkin mengandungi: teks

Polis nafi gugur kalimah Allah, Muhammad pada logo PDRM!
Penggunaan logo PDRM yang tiada perkataan kalimah 'Allah' & 'Muhammad' pada situasi-situasi tertentu sudah lama dipraktikan sejak zaman Umno/BN lagi.
Kenapa tiada perkataan kalimah 'Allah' & 'Muhammad' pada logo PDRM di era UMNO/BN berkuasa PAS jadi bisu?
Kenapa bila PAS dah bersekongkol dengan UMNO baru nak berbunyi sekarang?
Page Buletin Istiqomah (PAS) ni
terang-terang memfitnah PDRM.
Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Yang jahanamkan FELDA Najib pas tu tanya takde bonus? Akhirnya ada juga pemimpin Umno yang akui PH ialah kerajaan yang bersih! Fitnah DAP Ismail Sabri diperintah bayar RM80,000 kepada Ngeh Koo Ham! Fitnah Buletin Istiqomah (PAS)-Polis nafi gugur kalimah Allah, Muhammad pada logo PDRM! [Video POLIS SUDAH KESAN LOKASI JHO LOW?]"

Posting Komentar