Loading...

YB Hannah Yeoh menyampaikan sumbangan dan berbuka puasa diperkarangan masjid aje! Begitulah nasib YB..[Video PENYATUAN UMMAH TIDAK AKAN SUCIKAN SKANDAL 1MDB]

Loading...
Ahad, 19 Mei 2019
Jom Channel
Dua bekas pegawai Goldman Sachs Group Inc, Tim Leissner dan Roger Ng telah diharamkan daripada industri perbankan atas penglibatannya dalam "skim yang secara tidak sah mengalihkan berbilion ringgit daripada dana 1Malaysia Development Berhad (1MDB), Malaysia" kata Rizab PersekutuanAmerika Syarikat.
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, berdiri
YB Hannah Yeoh menyampaikan sumbangan dan berbuka puasa diperkarangan masjid..begitulah...nasib YB..
Inilah yang dikatakan payah nak dilayan sebab apabila bangsa lain ingin melakukan sesuatu untuk tujuan amal di bulan puasa dan cuba mendekati Islam mereka dilayan bagaikan musuh dan ini saya mengemukakan soalan siapakah yang berperanan mengancam Islam dan melayu?
Bertabah la YB... kau cina Dap kau buat baik mesti hina di mata org melayu PasUmno .. kecuali kau cina MCA confirm kau di sanjung.. apa2 pun teruskan apa YB buat.. bani melayu PasUmno mmg tkleh puaskan hati dia org.
Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "YB Hannah Yeoh menyampaikan sumbangan dan berbuka puasa diperkarangan masjid aje! Begitulah nasib YB..[Video PENYATUAN UMMAH TIDAK AKAN SUCIKAN SKANDAL 1MDB]"

Posting Komentar