Loading...

Kes video buli di SMK Guntong dalam perhatian polis

Loading...
KUALA TERENGGANU - Kejadian buli membabitkan pelajar Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Guntong, Setiu yang tular dalam media sosial hari ini sedang dalam perhatian polis untuk tindakan sewajarnya.

Ketua Polis negeri, Datuk Aidi Ismail berkata, buat masa ini pihaknya belum menerima sebarang laporan mengenai kejadian itu sama ada daripada pihak sekolah atau ibu-bapa terbabit.
“Setakat ini kita tak terima apa-apa laporan sama ada dari pihak sekolah atau ibu-bapa mengenai kejadian itu.

“Bagaimanapun kes ini dalam perhatian polis , kejadian ini melibatkan pelajar tingkatan dua dan empat sekolah berkenaan dan ia berlaku dipercayai berpunca dari ejek mengejek,” katanya.

Aidi menyatakan perkara itu dalam sidang media mengenai rampasan dadah di Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Terengganu di sini hari ini.

Beliau diminta mengulas video mengenai kejadian buli pelajar di SMK Guntong, Setiu yang tular di dalam media sosial sejak pagi ini.

Dalam video berdurasi 13 saat itu menunjukkan aksi seorang pelajar lelaki bertindak membelasah seorang pelajar di dalam kelas sambil disaksikan beberapa pelajar lain.

Mangsa kelihatan ditumbuk dan dihentak di kepala selain diterajang beberapa kali sambil mangsa mengerang kesakitan. - UTUSAN ONLINE

Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Kes video buli di SMK Guntong dalam perhatian polis"

Posting Komentar