Loading...

Perpaduan bersama UMNO, MCA, MIC adalah misi PAS untuk buang hudud? Jangan lepaskan Apandi Ali! [Video Saya akan pilih peguam yang akan dilantik inkues Adib]

Loading...
Isnin, 3 Jun 2019
KiniTV
Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan Zuraida Kamaruddin akan membuat keputusan segera peguam dari Jabatan Peguam Negara (AGC) yang akan mewakili kementeriannya dalam inkues Muhammad Adib Mohd Kassim. Dia berkata bahawa dia telah meminta AGC untuk mencadangkan beberapa DPP kanan untuk menggantikan peguam Syazlin Mansor, yang baru-baru ini menarik diri dari pendengaran itu. "Saya telah meminta mereka mencadangkan dua hingga tiga nama, dan saya pilih siapa yang akan dilantik
Imej mungkin mengandungi: 3 orang, orang senyum, teks
Perpaduan bersama UMNO, MCA, MIC adalah misi PAS untuk buang hudud?
Patutlah tak dengar hudud lagi dah. Kalau tak hari-hari ratib hudud.
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, teks
Siapa saja yang terlibat dalam skandal 1MDB atau SRC, mesti diadili dengan sempurna.
Ramai rakyat mengundi PH kerana mahu skandal 1MDB dibuktikan & diadili.
Dan ramai pelabur akan kembali yakin utk melabur jika skandal rasuah terbesar ini ditumpaskan sehabisnya!
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Saya akan putuskan DPP dalam inkues Adib - Zuraida
Kementerian Perumahan dan Kerajaan Tempatan (KPKT) akan membuat keputusan terhadap pelantikan peguam baru bagi mewakili kementerian itu dalam inkues kematian anggota bomba Muhammad Adib Mohd Kassim.
Bercakap kepada pemberita di Putrajaya pagi ini, menteri KPKT Zuraida Kamaruddin berkata beliau telah meminta Pejabat Peguam Negara mencadangkan beberapa nama timbalan pendakwa raya (DPP) kanan untuk menggantikan peguam Syazlin Mansor yang baru-baru ini menarik diri daripada inkues berkenaan.
"Saya minta mereka cadangkan 2,3 nama dan biar saya yang buat pilihan untuk melantik (mewakili KPKT dan jabatan bomba).
"Jadi inkues akan sambung 26 Jun, ada masa lagi. Ketika ni belum submit nama pada saya, bila dapat nama saya akan lihat dan buat keputusan," katanya semasa sidang akhbar di bangunan KPKT.
Minggu lepas, Syazlin, seorang peguam swasta yang mewakili kementerian itu sejak hari pertama inkues berkenaan, mengumumkan pengundurannya.
Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Perpaduan bersama UMNO, MCA, MIC adalah misi PAS untuk buang hudud? Jangan lepaskan Apandi Ali! [Video Saya akan pilih peguam yang akan dilantik inkues Adib]"

Posting Komentar