Loading...

MAHU LEBIH FOKUS PADA YOUTUBE

Loading...

Tahun 2019 ni nampak gayanya orang lebih selesa kearah pemasaran produk menggunakan video. Salah satu cara pemasaran paling cepat dan sesuai untuk menyakinkan target user / pembeli. Jadi saya sendiri pun tak nak lepaskan peluang yang ada untuk menyertainya memandangkan chanel youtube memang dah ada lama cuma aktifnya yang tidak. huhu

Banyak hal lagi yang perlu dipelajari untuk set up chanel you tube ni. Tapi tak salah untuk kita belajar sikit-sikit dari tak peduli lansung kan. Alhamdulillah minggu ni saja nampak berubah sikit you tube chanel yang saya ada. Orang kata dari kosong (0) tu dah nampak lah seakan sepatutnya kan. haha


Orang kata You Tube ni boleh jana income. Jadi tak salah untuk saya cuba memandangkan minat tu dah lama ada, cuma mungkin perlukan usaha saja untuk pergi lebih jauh. Diharapkan dengan usaha yang berkekalan ada rezeki saya disini, memandangkan saya sekarang memang tidak mempunyai pendapatan dan kerja yang tetap. Jadi, saya nak ajak rakan-rakan untuk subscribe youtube chanel saya dan jangan lupa untuk klik butang loceng disebelah butang subscribe untuk notification video baru. Insyaallah banyak lagi video akan saya upload untuk tontonan umum. Terima kasih saya ucapkan.

Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "MAHU LEBIH FOKUS PADA YOUTUBE"

Posting Komentar