Loading...

Beringat saudaraku, ada penyokong BN nak jatuhkan PH dari dalam! BICARA SRC, ada 40 lagi saksi yang akan memberikan keterangan..Lencunnn! Terkini Kes DEDAK KARTEL-Yang pasti, hasil siasatan kes RM90 juta kini di Pejabat Peguam Negara (AGC)! [Video PENJAWAT AWAM PASIF ATAU CAMPURTANGAN POLITIK?]

Loading...
Ahad, 19 Mei 2019
Jom Channel
Perdana Menteri Tun Dr Mahathir menafikan bahawa terdapat pegawai lantikan politik mengganggu tugas-tugas penjawat awam. Beliau menjelaskan apa yang berlaku hanyalah percanggahan pendapat, sehingga ditegur oleh pegawai lantikan politik. "Itu bukan mengganggu, cuma perselisihan pendapat," katanya pada sidang akhbar di Bangunan Perdana Menteri hari ini.
Imej mungkin mengandungi: 3 orang, teks
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Imej mungkin mengandungi: 1 orang
Apa yang kita fahami setelah perbicaraan SRC setakat ini. Bagaimana pengaliran dana dilakukan melibatkan berapa pihak dan berakhir di pihak utama.
Pinjaman KWAP ----> SRC ----> Gandingan Mentari ----> Ishan Perdana -----> Najib 880 -----> Najib 898 ----> Najib 906
Keterangan dari saksi bolehlah dikatakan pada fasa pertama lagi. Dilaporkan ada 40 lagi saksi yang akan memberikan keterangan.
Imej mungkin mengandungi: teks
#Terkini Kes Dedak RM90 Juta PAS Terima Dari UMNO.
Pada awal Februari lepas SPRM bgtau 'Tiada kemasukan wang RM90 juta dari 1MDB ke akaun rasmi PAS'.. Maka terloncat-loncatlah penyokong PAS bertakbir seolah-olah dah bersih dari tuduhan.
Namun kenyataan terbaru SPRM.. Selepas disiasat rupa-rupanya wang tersebut tidak dibayar terus kepada pemimpin PAS (pesong ke akaun lain) atau akaun rasmi PAS adalah bagi kelirukan transaksi.
Mungkinkah PAS belajar dari UMNO segala taktik ini?
Yang pasti, hasil siasatan kes RM90 juta kini di Pejabat Peguam Negara (AGC) !!
Sama-sama kita berdoa dan nantikan keputusan AGC samada akan ada pertuduhan di mahkamah kelak untuk mengheret semua baik lebai mahupun penyangak yang terlibat dlm skandal RM90 juta itu di mahkamah dlm masa terdekat atau sebaliknya.
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, meme dan teks
Gang Utara Fan Club sedang bersama Ahmad Al-Rawanji Al-Segambuti.
Pas Parti U-turn.
Saman lepas tu tarik balik, sebelum nak saman kerah ahli bagi derma nak lawan di mahkamah.
Masuk mahkamah, takut kalah, tarik balik saman
Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Beringat saudaraku, ada penyokong BN nak jatuhkan PH dari dalam! BICARA SRC, ada 40 lagi saksi yang akan memberikan keterangan..Lencunnn! Terkini Kes DEDAK KARTEL-Yang pasti, hasil siasatan kes RM90 juta kini di Pejabat Peguam Negara (AGC)! [Video PENJAWAT AWAM PASIF ATAU CAMPURTANGAN POLITIK?]"

Posting Komentar